V tem tednu spreminjamo spletno učno okolje za učence od 6. do 9. razreda. Vsa navodila in dejavnosti za učence smo prenesli v MS Teams posameznega predmeta ali razreda zato vas še enkrat prosimo, da se vsi, ki tega še niste storili, vpišete v Oblak 365 in MS Teams.

Vsa navodila za dostop do učenja na daljavo v Microsoft Teams ste preko elektronske pošte prejeli od razrednikov v prejšnjem tednu in se nahajajo tudi TUKAJ na spletni strani OŠ Dravlje.

V primeru, da niste prejeli navodil za dostop ali imate kakršnekoli težave z dostopom, vas prosim, da me čim prej kontaktirate na barbara.erzen@guest.arnes.si.

PONEDELJEK, 20. 4. 2020


PETEK, 17. 4. 2020

7. B

Dragi sedmošolec, sedmošolka!

V tem tednu sem vam pripravila kratko ponovitev renesanse. Vsa navodila  za delo in glasbeno presenečenje za vso družino najdeš v priponki.

Želim ti veliko glasbenih užitkov.

Andreja Kozlevčar

8. B

Dragi učenci, učenke!

V tem tednu sem vam pripravila nekaj resnih vsebin o romantiki. Da se boste z njimi lažje spopadli, pa sem dodala še malo glasbene zabave. No, pa začnimo (glej priponko).

Želim vam veliko glasbenih užitkov!

9. A

Dragi učenec, učenka.

V tem tednu te čaka dirigentski izziv, ki pa je zelo zabaven in smešen. Vsa navodila najdeš v priponki.

Želim ti veliko glasbenih užitkov.

Andreja Kozlevčar


ČETRTEK, 16. 4. 2020

8. A

Dragi učenci, učenke!

V tem tednu sem vam pripravila nekaj resnih vsebin o romantiki. Da se boste z njimi lažje spopadli, pa sem dodala še malo glasbene zabave. No, pa začnimo (glej priponko).

Želim vam veliko glasbenih užitkov!

7. A

Dragi sedmošolec, sedmošolka!

V tem tednu sem vam pripravila kratko ponovitev renesanse. Vsa navodila  za delo in glasbeno presenečenje za vso družino najdeš v priponki.

Želim ti veliko glasbenih užitkov.

Andreja Kozlevčar


SREDA, 15. 4. 2020

6. A IN 6. B

Dragi učenci, učenke!

V tem tednu sem vam pripravila zelo ustvarjalno glasbeno nalogo. Vsa navodila si preberite v priponki.

Želim vam veliko glasbenih  užitkov.

Andreja Kozlevčar


ČETRTEK, 9. 4. 2020

7. A in 8. A

Dragi učenec, učenka!

Pred tabo je v tem tednu velik izziv. Enega od družinskih članov (mamo, očeta, brata, sestro) nauči igranje na lastna glasbila imenovana “bodyperccuson”.

Navodila za izziv najdeš v priponki. Želim ti veliko glasbenih užitkov.

Andreja Kozlevčar


SREDA, 8. 4. 2020

6. A IN 6. B

Dragi učenec, učenka!

Pred tabo je v tem tednu velik izziv. Enega od družinskih članov (mamo, očeta, brata, sestro) nauči igranje na lastna glasbila imenovana “bodyperccuson”.

Navodila za izziv najdeš v priponki. Želim ti veliko glasbenih užitkov.

Andreja Kozlevčar


PETEK, 3. 4. 2020

7. B

Dragi sedmošolec, sedmošolka!

Danes ti v priponki pošiljam kratko ponovitev snovi. Zagotovo boš zelo uspešen.

Delovi dan si polepšaj z igranjem različnih ritmov na poseben inštrument. Vsa navodila najdeš v priponki.

Želim ti veliko glasbenih užitkov.

Andreja Kozlevčar

8. B

Dragi osmošolec, osmošolka!

Danes boš ponavljal slušno razumevanje, utrjeval analizo notnega gradiva in se preizkusil v branju koncertnega lista. Odgovore lahko zapišeš v svoje zvezke. Vsa navodila za delo imaš v priponki.

Prepričana sem, da boš zelo uspešen.

Andreja Kozlevčar

9. A

Draga učenka, dragi učenec,

danes boš na malo drugačen način ponovil umetnostna obdobja in skladatelje in se naučil novo pesem.

Vsa navodila za uspešno delo imaš v priponki.

ŽELIM TI VELIKO GLASBENIH UŽITKOV.

Andreja Kozlevčar


SREDA, 1. 4. 2020

6. A IN 6. B

Pozdravljeni učenci!

V tem tednu bomo obravnavali GODALA. V zvezke boste s pomočjo power pointa (priponka spodaj) naredili miselni vzorec o godalih in dodali risbo violine z osnovnimi sestavnimi deli ( nariši sam ). S pomočjo posnetkov, ki jih imaš na spletnih povezavah, pa si dobro zapomni zvočno barvo violine, viole, violončela in kontrabasa.

Želim ti veliko užitkov pri poslušanju glasbe. Pa ne pozabi! Preden se lotiš dela, zapoj vsaj eno ljudsko pesem.

Ostanite zdravi! Andreja Kozlevčar


PETEK, 27. 3. 2020

7. B, 8. B IN 9. A

Pozdravljeni dragi učenci!

Ker smo v sredo praznovali materinski dan, vam v priponkah pošiljam besedila treh zelo znanih pesmi o mami. Vse tri pesmi zapoj s pomočjo posnetkov na YT. Še vedno je čas, da eno od njih pokloniš svoji mami, jo zapoješ skupaj z njo ali kar s celo družino. Ob petju ti želim veliko pevskih užitkov.

Na spodnjih povezavah imate tri izvajalsko zelo različne poslušalske primere prej omenjenih pesmi. Ob poslušanju jih analizirajte, primerjajte in določite izvor skladbe, izvajalce, značaj skladbe in ugotovitve zapišite v poslušalski dnevnik vašega glasbenega zvezka. 

https://www.youtube.com/watch?v=5UQv9wr5zCI

https://www.youtube.com/watch?v=hYBLIWSvwew,

https://www.youtube.com/watch?v=QQ_HSy7TPAU

Želim vam veliko užitkov pri poslušanju in petju predlaganih pesmi.

Lepo vas pozdravljam in ostanite zdravi.


ČETRTEK, 26. 3. 2020

7. A in 8. A

Pozdravljeni dragi učenci!

Ker smo v sredo praznovali materinski dan, vam v priponkah pošiljam besedila treh zelo znanih pesmi o mami. Vse tri pesmi zapoj s pomočjo posnetkov na YT. Še vedno je čas, da eno od njih pokloniš svoji mami, jo zapoješ skupaj z njo ali kar s celo družino. Ob petju ti želim veliko pevskih užitkov.

Na spodnjih povezavah imate tri izvajalsko zelo različne poslušalske primere prej omenjenih pesmi. Ob poslušanju jih analizirajte, primerjajte in določite izvor skladbe, izvajalce, značaj skladbe in ugotovitve zapišite v poslušalski dnevnik vašega glasbenega zvezka. 

https://www.youtube.com/watch?v=5UQv9wr5zCI

https://www.youtube.com/watch?v=hYBLIWSvwew,

https://www.youtube.com/watch?v=QQ_HSy7TPAU

Želim vam veliko užitkov pri poslušanju in petju predlaganih pesmi.

Lepo vas pozdravljam in ostanite zdravi.


PETEK, 20. 3. 2020

7. B

  • V priponki vam pošiljam power point o renesančni inštrumentalni glasbi.
  • Dobro si preberite, poslušajte si tudi posnetek in si nato v zvezke naredite miselni vzorec/povzetek, katerega bomo v šoli tudi pregledali
  • PRILOGA – RENESANSA

8. B

  • PRIPONKA – UČNI LIST
  • Rešite ga, v šoli pa ga bomo skupaj tudi pogledali.
  • Na koncu učnega lista najdete tudi hiperpovezavo, ki vas pripelje do e-učbenika.
  • Prosim vas, če si preberete snov-opera v romantiki do vklučno skladatelja G.Rossinija.
  • V zvezek si naredite povzetek/miselni vzorec.

9. A

  • V PRIPONKI vam pošiljam power point z nalogami za preverjanje znanja.
  • Naloge si prepišite v zvezek in jih tudi rešite.
  • V power pointu imate na zadnji strani tudi hiperpovezavo do televizijske oddaje z zelo zanimivo vsebino.
  • Ker vem, da imate zdaj veliko časa in vas nagovarjamo k uporabi računalnikov ter interneta, si oddajo Ko pop sreča klasiko le poglejte.
  • Prepričana sem, da vam bo zelo všeč.
  • V šoli bomo naloge pregledali in tudi pokomentirali oddajo.

ČETRTEK, 19. 3. 2020

7. A

  • Pošiljam vam snov, o renesančni inštrumentalni glasbi. 
  • Preglejte in preberite ter poslušajte si posnetek, katerega povezava je v power pointu.
  • Naredite si miselni vzorec/povzetek v zvezek.
  • PRILOGA – RENESANSA

8. A

  • PRIPONKA – UČNI LIST
  • Rešite ga, v šoli pa ga bomo potem še skupaj pregledali.
  • V priponki na zadnji strani imate tudi hiperpovezavo do e-učbenika.
  • Prosim vas, da si preberete opero v romantiki do vključno G.Rossinija.
  • V zvezek si naredite povzetek/miselni vzorec.

SREDA, 18. 3. 2020

6. A IN 6. B

  • Pošiljam vam snov, s katero boste spoznali inštrumente s tipkami.
  • V prilogi vam pošiljam power point in veliko raznovrstnih poslušalskih primerov.
  • V zvezek si nato naredite miselni vzorec/povzetek, katerega bomo v šoli skupaj pregledali.
  • PRILOGA – INŠTRUMENTI S TIPKAMI
(Visited 2,105 times, 1 visits today)